איפה להשקיע 500 אלף שקל? סקירת האפשרויות הפופולריות 

דברו איתנו
להצעות השקעה חדשות
הצטרפו לאלפי לקוחות שכבר השקיעו איתנו,
וגלו עולם חדש של הזדמנויות השקעה

אם הייתם חרוצים וצברתם עם הזמן סכום כסף גדול, או שקיבלתם סכום כסף בירושה, ואתם מעוניינים להשקיע אותו – אתם כבר במסלול הנכון לשיפור העתיד הכלכלי שלכם.
אבל גם סביר שעכשיו אתם עומדים בפני השאלה הגדולה ביותר והיא- באיזה אפיק להשקיע את סכום הכסף הלא מבוטל שבידכם.
במאמר זה נבחן כמה אפיקי השקעה פופולאריים שונים ונענה על השאלה "איפה להשקיע 500 אלף שקל?" באופן המדויק ביותר, ואנחנו בטוחים שבסופו תהיו קרובים יותר להחלטה.

האפשרות הראשונה: השקעה בנכסי נדל"ן

השקעה בנדל"ן היא על-זמנית ובעלת יתרונות רבים עבור המשקיעים. היא פחות מועדת לחוסר יציבות ולהשפעה שלילית מצד גחמות השוק או לחילופין מצד משברים עולמיים כמו אלו שהתרחשו בשנים האחרונות.
להלן כמה מהיתרונות הבלתי-מעורערים של השקעה בנדל"ן:

השקעה בנדל"ן בארה"ב – האפשרות הטובה ביותר בתוך האפיק הטוב ביותר

בתוך עולם ההשקעות בנדל"ן ישנה אפשרות להשקיע לא רק בנדל"ן בישראל – אלא גם למשל בנדל"ן בארה"ב. השקעה בארה"ב מגלמת בעצמה מגוון יתרונות בתוך קשת היתרונות של השקעה בנדל"ן. להלן כמה מהם:

האפשרות השנייה: השקעה בשוק ההון

האם עדיפה השקעה בנדל"ן או בשוק ההון היא שאלה שחוזרת על עצמה ללא הרף. לנו ב-Safe Future אין ספק מהי התשובה הנכונה, ו-12 שנים של הצלחה בביצוע השקעות נדל"ן בארה"ב מוכיחות לנו בבירור שהאפשרות הטובה ביותר היא לא רק להשקיע בנדל"ן אלא בפרט להשקיע בנדל"ן מעבר לים.

שוק ההון אמנם מניב הזדמנויות להשקעה בעלויות נמוכות מאוד, אך הוא מועד לפורענות ולתנודות בלתי-נגמרות. גם המדדים הפופולאריים, העמידים, היציבים והוותיקים ביותר הראו בשנים האחרונות שקשה לחזות מה יהיה איתם. מדדים כגון ה-S&P500, הדאו ג'ונס והנאסד"ק 100 איבדו עשרות אחוזים מערכם. אם יש לכם קרן השתלמות, קופת גמל או קופת גמל להשקעה, סביר להניח שראיתם ירידות גדולות בשנה האחרונה.
להלן מספר חסרונות של שוק ההון שכדאי לקחת בחשבון:

האפשרות השלישית: השקעה בפיקדון בנקאי

פיקדון בנקאי יכול לסייע לכם לשמור על ערך הכסף, אך בהחלט לא מדובר בהשקעה עבור מי שמחפש לייצר רווחים מהכסף שלו, ולמנף אותו כדי שיעבוד בשבילו. לרוב, הפיקדונות הבנקאיים לא ממש מתגברים על האינפלציה שעולה במקביל והם אינם מספקים תשואה עודפת על השוק. כדאי לדעת בנוסף לכך שגם כשהריבית של בנק ישראל עולה, אין זה בהכרח אומר שעולה במקביל גם הריבית על הפיקדונות הבנקאיים.

אם מוסיפים למשוואה גם את חוסר היכולת למנף את ההשקעה, לדעתנו יוצא שמדובר באי-שוויון מוחלט ובהחלט לא מדובר באופציה שיכולה להתחרות עם אפיקי השקעה טובים יותר. בשורה התחתונה, לא מדובר בתשובה טובה לשאלה "איפה להשקיע 500 אלף שקל?".

השקעה בנדל"ן בארה"ב עם Safe Future

אנחנו פועלים ב-12 השנים האחרונות באופן אקסקלוסיבי בארה"ב. בזמן זה בנינו מעל ל-3,000 נכסים חדשים והקמנו מעל ל-80 שכונות חדשות. בנוסף לכך ליווינו באופן מלא יותר מ-2,500 משקיעים מרוצים בדרך ליציאה לחופש כלכלי.

אנחנו יכולים להעמיד לרשותכם את רשת הקשרים הענפה שבנינו במדינה, את הניסיון והידע שצברנו ואת אנשי המקצוע המיומנים והמנוסים העומדים לרשותנו. אם אתם תוהים איפה להשקיע 500 אלף שקל, נשמח לספק לכם את כל השירותים שאתם צריכים לצורך השקעה מוצלחת, וכזו שמתאימה בדיוק לכם בנדל"ן בארה"ב. 

השאירו פרטים ונחזור בהקדם >> 

אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו כאן או במספר הטלפון 077-9976888 בשביל לקבל את כל המידע שאתם צריכים בפגישה פיזית איתנו

תוכן עניינים

מוזמנים לשתף:
תמונה של אתי אילוז
אתי אילוז

מומחית בליווי וניהול השקעות נדל"ן בארה"ב.
סמנכ"ל תפעול בחברת Safe Future ומשקיעה בנדל"ן בארה"ב באופן אישי.

תוכן עניינים

הפרויקטים שלנו:

נשמח לתת לכם מידע נוסף אודותינו על כוס קפה:

דילוג לתוכן