בתים למכירה באטלנטה

בתים למכירה באטלנטה – תשואה גבוהה בהשקעה נמוכה

כחברה בעלת ניסיון רב בהשקעות נדל"ן בארצות הברית, חשוב לנו לעקוב אחר מגמות הדיור בכלכלה הגדולה בעולם. כרגע, אנו מעריכים שאחד המקומות המשתלמים להשקעה בארה"ב הוא שוק בתים למכירה בארצות הברית ובתים למכירה באטלנטה.

מחירים זולים – במגמת עלייה

בפסקה הבאה עומדים להיות לא מעט מספרים, אז תחזיקו את עצמכם חזק ותצללו איתנו: 

ניתן למצוא באטלנטה בתים במחירים מצחיקים. לדוגמא, ניתן למצוא בתים פרטיים, מולטי פמילי, צמודי קרקע ומרווחים במחירים הנעים בין 100,000$- 200,000$ דולר בלבד. 

הסיבה למחירי הדיור הזולים הם מחירי הקרקע הזולים והרגולציה המקלה באטלנטה המאפשרים למחיר הדיור להיות נגזרת של מחיר הבנייה כמעט ללא הוצאות משמעותיות נוספות. בנוסף, מחירי הדיור באטלנטה עוד לא התאוששו לחלוטין ממשבר הדיור ב-2008. הם נמצאים במגמת עלייה מתמדת החל מ2012, מאז הספיקו הבתים באטלנטה להכפיל את ערכם. 

עליית מחירי הבתים למכירה בארצות הברית, אטלנטה חדה יותר בהשוואה לעליית מחירי הדיור בשאר ארה"ב. לשם השוואה, בקיץ 2019 נרשמה עליית ערך שנתית של 8% למחירי הדיור באטלנטה, בעוד הממוצע בשאר ארה"ב היה 4.5% בלבד.

נתון זה מצטרף לעליית המחירים ב2018 שהיה אף הוא גבוה והביא את עליית הערך לכ-20% בשנתיים.

את עליית מחירי הדיור ניתן להסביר על ידי כמה דברים: הגירה חיובית לתוך אטלנטה יצרה צורך גבוה בבתים למגורים. בשנים האחרונות ניתן לראות עלייה עקבית במדדים הכלכליים כאשר מקומות עבודה חדשים נוצרים בקצב מהיר והאבטלה ירדה לשפל של 3.3% בלבד. אחוזי התעסוקה הגבוהים נותנים לצעירים את הביטחון הכלכלי הדרוש כדי לצאת מהבית של ההורים, ומאפשרת לאנשים המעוניינים לשפר את איכות החיים שלהם לעבור לבתים גדולים ויפים יותר.

בתים למכירה באטלנטה – הדבר הגדול הבא

לאטלנטה כלכלה חזקה ויושבים בה כמה מהגופים הכלכליים הגדולים והחזקים ביותר באמריקה: מטה קוקה קולה, רשת CNN, מטה UPS ועוד. לאטלנטה שוק הייטק חזק וחברות סטארט אפ רבות מקימות את משרדיהם שם כדי להנות מכח האדם האיכותי שניתן למצוא במדינה

הGDP של אטלנטה, עיר עם פחות מחצי מיליון תושבים, הוא 325 מיליארד דולר. לשם השוואה, הGDP של ישראל כולה הוא 350 מיליארד דולר. נתון זה הופך את אטלנטה לעיר ה-18 הכי עשירה בעולם. 

שיקלול של כלל הנתונים הכלכליים עוזר לנו להגיד בביטחון שמומלץ לכם להתעניין בבתים למכירה באטלנטה. השקעה שם היא השקעה בטוחה ומשתלמת בעלת פוטנציאל תשואה גבוה וסיכון נמוך, נדל"ן מניב בארצות הברית. בנוסף, אנו בSafe future נותנים פתרונות מימון להשקעה בארצות הברית, וכמו כן שירות ליווי ללקיחת משכנתא בארצות הברית. אז אם אתם מעוניינים בבתים למכירה באטלנטה דברו איתנו. 

לגזור ולשמור

סוגי נכסים להשקעה באטלנטה

בתים פרטיים, מולטי פמילי וצמודי קרקע , מימון 

מצב האוכלוסיה

ישנה הגירה חיובית באזור, ואחוזי הפשיעה באזור נמוכים במיוחד

הכלכלה באטלנטה

שוק הייטק חזק וחברות גדולות ממגוון תחומים רבות מתמקמות באזור, צמיחה תעשייתית מהירה 

מחיר נכס באטלנטה

אטלנטה מאופיינת עם מחירי דיור זולים יחסית. כ- 220-400 אלף דולר. 

השקעה בבנייה חדשה באטלנטה 

ההגירה החיובית לעיר יוצרת ביקוש גדול ומתמיד לנכסים, וכתוצאה מכך אטלנטה הפכה להיות מטרופוליטן הזדמנויות להשקעה בבנייה חדשה. השקעה בנכסים חדשים מנטרלת את מרבית הסיכונים הכרוכים בהשקעה בנכסים ישנים, מקטינה את הסיכון ומגדילה את פוטנציאל הרווחים. ריכזנו עבורכם כמה מהיתרונות המרכזיים של השקעה בבנייה חדשה:

תחזוקה אפסית

נכסים חדשים מצריכים תחזוקה מועטת בלבד וקל יותר לתחזק אותם

עיצוב מודרני

מה שמקל על אכלוס הנכס ומציאת דיירים

ביטוח זול

המשקיעים נהנים מפרמיות ביטוח נמוכות בהרבה מאלו של פוליסות ביטוח מבנים ישנים

קל יותר להשיג מימון

בפני המשקיעים עומדות אפשרויות מימון רבות

קל להשכיר

נכסים חדשים זוכים לביקוש גבוה

דמי שכירות גבוהים ותשואה גבוהה

נכסים חדשים מניבים דמי שכירות גבוהים יותר מאלו המניבים נכסים ישנים

עליית ערך גבוהה

נכסים חדשים מגלמים פוטנציאל לעלייה גבוהה בשווי שלהם במרוצת הזמן

בטיחות גבוהה

מבנים חדשים נבנים בהתאם לתקני בניה עדכניים

נכס איכותי, ראש שקט

השקעה בבנייה חדשה שווה הרבה שקט נפשי למשקיעים מכל הסיבות המוזכרות לעיל

כיצד נכון להשקיע באטלנטה? עם חברה המתמחה בהשקעות נדל"ן באטלנטה 

הדרך הטובה ביותר לרכוש בתים למכירה באטלנטה היא להיעזר בשירותיו של גורם המתמחה בדיוק בכך. אנחנו ב-Safe Future מתמקדים באופן ספציפי בהשקעות במטרופוליטן אטלנטה. נכס שתרכשו דרכנו יירשם באופן ישיר ובלעדי על שמכם בטאבו. בנוסף לכך, אם תשקיעו איתנו:

לרכישת בתים למכירה באטלנטה, צרו איתנו קשר באמצעות מספר הטלפון 050-285-6350 או דרך הטופס הנמצא כאן ונעניק לכם באופן אישי מידע נוסף. 

שאלות נפוצות:

מחירי דיור זולים, רגולציה מקלה, כלכלה חזקה ו-GDP גבוה במיוחד של 325 מיליארד דולר – העיר ה-18 הכי עשירה בעולם, שוק הייטק חזק, עליית ערך שנתית גבוהה של נכסי נדל"ן, הגירה חיובית, אחוזי תעסוקה גבוהים ו-3.3% אבטלה בלבד.

אטלנטה מאופיינת במחירי דיור זולים יחסית. ניתן למצוא בתים פרטיים, מולטי-פמילי, צמודי קרקע במחירים של 100,000$ ומעלה.

תוכן עניינים

רוצה לקבל פרטים נוספים?

בתים למכירה בערים נוספות

נשמח לתת לכם מידע נוסף אודותינו על כוס קפה:

בפעם הראשונה לציבור הישראלי:

רכישת בעלות בריזורט נופש בארה"ב

תשואה של יותר מפי 2 בהשקעה בנכסי מגורים

דילוג לתוכן