בתים למכירה בארה"ב

בתים למכירה בארה"ב – השקעה עם אחריות

ארצות הברית היא גן עדן למשקיעים. הצמיחה הגבוהה, יחד עם אינסוף אפשרויות לרווח שמן מושכים אליהם המוני משקיעים העטים על שוק הנדל"ן האמריקאי התוסס. רוצים לדעת עוד על בתים למכירה בארה"ב, המשיכו לקרוא. 

למה ישראלים אוהבים להשקיע בבתים למכירה בארה"ב?

השקעה בארה"ב נהייתה פופולרית בקרב משקיעים ישראלים לאחר שצעדי הממשלה לקירור שוק הנדל"ן הישראלי הבריחו אותם מהשוק המקומי. ארה"ב היא יעד פופולרי להשקעה מכמה סיבות:

הכלכלה הגדולה בעולם

לא סתם אומרים שמי שרוצה להצליח צריך ללכת לאמריקה. 

שפה

קל יותר להשקיע במדינה דוברת אנגלית מאשר במדינות אירופה.

בירוקרטיה מקלה

ניתן לבנות בית בארה"ב בקלות ובמהירות. 

מיסים נוחים

מדינות רבות באמריקה מעוניינים למשוך אליהם משקיעים והמיסוי שם מקל וידידותי למשקיע.

עליית ערך הנכס

שוק הנדל"ן בארה"ב מאופיין בעליית ערך מתמדת ללא צפי לשינוי שלילי בתחזית 

בנייה חדשה

בארה"ב כיום יש מחסור בנכסים ולכן יש ביקוש לבתים יד שנייה ובייחוד לבתים בבנייה חדשה ולנו יש אפשרויות רבות להשקיע בבנייה חדשה, שכידוע בעלת יתרונות רבים למשקיעים, לרבות סיכון נמוך, תחזוקה מועטה של הנכסים ומציאת דיירים בקלות 

אנליזה ושקיפות

הרשויות בארה"ב מאפשרות למשקיעים לקבל מידע מלא אודות הנכסים בהם הם מתעניינים לפני ביצוע ההשקעה בפועל. באופן זה ניתן לנתח בתים למכירה בארה"ב לפני שלוקחים החלטה וכך לקבל החלטה מושכלת 

מינוף ההשקעה הראשונית

שוק הנדל"ן בארה"ב מציב בפני המשקיעים מגוון אפשרויות למינוף ההשקעה הראשונית והגדלת פורטפוליו הנכסים עם הזמן - ובפרט כאשר מקבלים ליווי בידי חברה מקצועית ומנוסה

איך מוצאים דירות למכירה בארה"ב?

בשוק הדירות והבתים למכירה בארה"ב יש הזדמנויות פז רבות, אך יש גם לא פחות נכסים בעיתיים שצריך להתרחק מהם. ניתן למצוא בארה"ב בתים שמועמדות למכירה עוד מימי המשבר הפיננסי ב-2008. ישנם כמה כללי אצבע לזיהוי של בתים למכירה בארה"ב שאינן השקעות כדאיות:

  • מוצעות למכירה במשך זמן רב.
  • מחיר גבוה או נמוך משמעותית מנכסים אחרים באותו אזור.
  • בתים שלא ברור לכם למה הן מוצעות למכירה (אם הם באמת היו כאלה משתלמים האם המחזיקים היו רוצים למכור אותם?)
  • רמת פשע גבוהה או הגירה שלילית.

קנייה על הנייר של בתים למכירה בארה"ב 

קנייה על הנייר זו הקנייה בעלת פוטנציאל התשואה הגבוה ביותר. זאת כיוון שהתשלום הוא בעיקר על הוצאות בנייה, קרקע ואישורים ולא על הערך הגלום בבית. כלומר, כבר מרגע סיום הבנייה יש רווח כי הערך של הבית לרוב גבוה מעלות ההקמה שלו.

עזרה במימון – משכנתא מבנק אמריקאי

בנק אמריקאים, ככלל, אינם מלווים לאנשים שאינם אזרחי ארה"ב. אולם המשקיעים של safe future זכאים למשכנתא דרך הבנקים איתם אנו נמצאים בקשר. זאת כיוון שהבנקים איתם אנו עובדים מכירים באופן אישי את המודל העסקי ורקורד ההצלחה המרשים שלנו. 

המשכנתאות אותן מציעות הבנקים דומות למשכנתאות אותם ניתן להשיג בישראל: סכום המשכנתא נעה בין 50%-70% מערך הבית, כאשר הריבית תלויה במצבו הכלכלי של הלווה ובדירוג האשראי שלו.

דירות למכירה בארה"ב

התפתחות הנדל"ן בארץ ובעולם משכה יותר ויותר יזמים ישראלים להתחיל להשקיע בנכסים שונים ולייצר לעצמם הכנסה פסיבית עם השקעה בנכס שמעלה את ערכו לאורך הזמן. בעוד שבישראל הזדמנויות הנדל"ן קיימות אך נחשבות למצומצמות יחסית דירות להשקעה בארצות הברית הופכות להיות יעד אטרקטיבי ונוח עבור משקיעים ישראלים רבים, בין אם הם בתחילת דרכם לרכישת הנכס המניב הראשון שלהם ובין אם מדובר במשקיעים מנוסים המחפשים אפיקי השקעה חדשים וכדאיים. חברת safe future המתמחה בנייה ושיווק נדל"ן בארה"ב מסייעת למשקיעים ישראלים למצוא אפשרויות השקעה כדאיות במדינת האפשרויות הבלתי מוגבלות.

מדוע כדאי לרכוש נכס בארה"ב?

ארצות הברית, אחת המעצמות הגדולות בעולם, המחולקת ל50 מדינות כאשר לכל מדינה גם את החוקים שלה וכמובן האלמנטים השונים המייחדים את אותה מדינה. מבט אחד קטן במפת העולם באטלס או בכדור הארץ המואר שקנינו לילדינו כמנורת לילה לחדר, תראה לנו רק בהמחשה אחת קטנה את הגודל העצום של יבשת אמריקה ואת האפשרויות הבלתי מוגבלות שלה גם בתחום הנדל"ן. גם בתוך ארה"ב יש מקומות שכדאי להשקיע בהן ומקומות שפחות כדאי להשקיע בהם. משום כך חשוב להתלוות אל חברת נדל"ן ישראלית אשר פועלת כבר במדינות שונות בארה"ב ובאמצעותה תוכלו להשקיע בנכסים המנוהלים על ידי החברה ומשאירים לכם רק את הרווח בסוף החודש. ההשקעה בארה"ב הינה כדאית לישראלים לא רק בגלל האפשרויות הבלתי נגמרות אלא גם בשל האזורים המתפתחים הרבים מה שמעלה את ערכם של הנכסים משמעותית, אחוז התשואה הגבוה ביחס למדינות רבות אחרות ועלויות הנכסים שנעים בין 70 ל-200 אלף דולר ליחידה כך שאתם יכולים להשוות את המחירים עם אלה שאתם מכירים בישראל.

איפה הכי כדאי לרכוש בתים למכירה בארה"ב?

אנחנו ב-Safe Future מתמקדים ומתמחים בביצוע השקעות נדל"ן במטרופולין אטלנטה שבמדינת ג'ורג'יה. השקעה באטלנטה מגלמת מגוון יתרונות למשקיעים, לרבות אלו הבאים:

עלויות רכישה נוחות

יש ביקוש באזור לקרקעות מפותחות לבנייה, מה שמקטין בהתאמה גם את עלויות הרכישה. בנוסף לכך גם המיסוי בעיר נמוך יחסית לממוצע בארה"ב 

עלייה בשווי הנכס

בתים למכירה באטלנטה זוכים לעליית ערך עקבית ובקצב גבוה יותר מאשר הממוצע ברחבי ארה"ב בעקבות הפיתוח העסקי, תעסוקתי שהאזור חווה בשנים האחרונות.

עיר עשירה

אטלנטה ממוקמת כיום במקום ה-18 ברשימת הערים העשירות בארה"ב והתל"ג בה עומד על 325 מיליארד דולר 

עיר איכותית

שיעור האבטלה באטלנטה נמוך וכך גם אחוז הפשיעה 

הגירה חיובית וביקוש גבוה לנכסים

כ-80 אלף תושבים חדשים מהגרים לעיר בכל שנה בשנים האחרונות מה שמקל על מציאת דיירים לאכלוס הנכסים 

רגולציה מקלה

קל להשיג מידע אודות הנכסים לפני ביצוע השקעה והרגולציה בעיר לא מציבה מכשולים מיותרים בפני המשקיעים

כלכלה חזקה

תעשיית ההייטק בעיר משגשגת ומתפתחת בנוסף למגוון תעשיות נוספות. בעיר יושבים כמה מהגופים הכלכליים החזקים והגדולים ביותר במשק האמריקאי, לרבות מטה, קוקה-קולה ורשת CNN

מהו תהליך הרכישה של בתים למכירה בארה"ב? 

כבר מעל 12 שנים שחברת Safe Future מספקת ליווי אישי ומעטפת שירות מלאה ומקיפה למשקיעים שלה, לרבות כל מה שהם צריכים על מנת לבצע השקעה מניבה בנכסים למכירה בארה"ב. להלן פירוט תהליך הרכישה בליווי אישי שלנו: 

פגישת ייעוץ אישית

עמידה על הרצונות, השאיפות והצרכים הספציפיים של המשקיעים לצורך בניית תוכנית פיננסית מותאמת אישית והתאמת הנכס המתאים להם ביותר מבין האפשרויות הקיימות. 

ליווי אישי

פתיחת חשבון בנק בארה"ב וקבלת משכנתא מבנק מקומי. לקוחות Safe Future זוכים לקבל משכנתא בתנאים מועדפים הודות לנפח העבודה הגדול, המוניטין, הניסיון ורשת הקשרים הענפה שלנו עם גורמים משמעותיים ברחבי ארה"ב. 

פיתוח ובניית הנכס

חברת Safe Future מתמחה ועוסקת בבנייה חדשה בלבד - אנחנו מפתחים את הקרקע ובונים את הנכס שלכם מ-א' ועד ת'. במרוצת תהליך הפיתוח והבנייה אנחנו מספקים עדכונים שוטפים לרבות סרטונים הממחישים את ההתקדמות. 

רישום אישי בטאבו

הוצאת טופס 4, רכישת ביטוח מבנה וביצוע העברת בעלות כך שהנכס נרשם באופן בלעדי על שם המשקיעים בטאבו. 

אכלוס, ניהול ותחזוקת הנכס

חברת ניהול נכסים מוצאת שוכרים איכותיים לנכס ומתחזקת אותו בשוטף. דמי השכירות מועברים ישירות לחשבון הבנק של המשקיעים.

מינוף השקעה

עם השנים אנחנו מקפידים לחזור למשקיעים עם הצעות למינוף ההשקעה הראשונית והגדלת פורטפוליו הנכסים. 

מה חשוב לבדוק לפני השקעה בארה"ב?

כמו בכל מדינה אחרת שבה אתם מעוניינים להשקיע אך לא מכירים את החוקים השונים הרי שחשוב לעבוד עם חברת נדל"ן ישראלית מוכרת המכירה היטב את החוקים במדינת היעד, חוקי המיסוי, חוקי הדיור ועוד. מכיוון שמדובר בנכס מרוחק יהיה לכם קשה לתחזק אותו, למצוא שוכרים, לגבות שכירות וכו'. חברת ניהול תוכל לעזור לכם גם במקרה כזה. Safe Future מתמחה בהשקעות נדל"ן בארה"ב ותשמח עזור לכם למצוא דירות למכירה בארה"ב.

תוכן עניינים

רוצה לקבל פרטים נוספים?

בתים למכירה בערים נוספות

נשמח לתת לכם מידע נוסף אודותינו על כוס קפה:
דילוג לתוכן