משכנתא בארצות הברית

משכנתא בארצות הברית – גם לישראלים!

אזרח ישראלי לא יכול לקבל משכנתא בארצות הברית, נכון? אם זה מה שאתם חושבים, תופתעו לשמוע, שדרך השקעה ב-safe future, – גם אתם יכולים לקבל משכנתא מבנק בארה"ב.

איך משיגים משכנתא בארצות הברית?

קבוצת safe future הינה קבוצת השקעת נדל"ן בארצות הברית בעלת רקורד מרשים בהשקעות נדל"ן בארה"ב. עם אלפי פרוייקטים מאחוריה, הקבוצה מוכרת היטב בקרב בנקאים בארצות הברית. מתוך ההיכרות האישית הזאת, בנקים יודעים שניתן לסמוך על הפרויקטים של safe future שיהיו בטוחים ורווחיים. בגלל ההיכרות הזאת, הבנקים מאשרים משכנתאות למשקיעים של safe future גם אם הם אינם אזרחי ארה"ב.

אנחנו ב-safe future מספקים מעטפת תמיכה מלאה, ומעניקים פתרונות מימון  ללקוחותינו בכל השלבים של הוצאת משכנתא בארה"ב:

ליווי

אנו מספקים ליווי מלא בכל התהליך, החל בפתיחת חשבון בנק בארה"ב וכלה בשלבי אישור המשכנתא אצל הבנק הנבחר.אנו גם עוזרים בייעוץ פרטני לגבי מסלולי המשכנתא המשתלמים והנכונים ביותר עבורכם. מסלולים אלה נבחרים כתלות בסוג ההשקעה, התקציב איתו אתם מגיעים ופרופיל הסיכון שלכם. 

מהם תנאי ההלוואה?

תנאי הלוואות משכנתא בארצות הברית אינם שונים באופן מהותי מתנאי משכנתא בישראל. הבנקים מאפשרים עד 70% מימון – קצת נמוך יותר מה-75% מימון שמותר בישראל. ניתן לפרוס את תשלומי המשכנתא בין 15-30 שנה. 

גרייס – בנקים מסוימים מאפשרים לדחות את תשלום הקרן בכמה שנים ומאפשרים לכם לשלם את הריבית בלבד למשך אותם שנים. אפשרות זו מתאימה לאנשים הקונים בית "על הנייר" ואינם רוצים להחזיר את ההלוואה מכספם אלא מעדיפים לחכות לאכלוס הדירה כדי להחזיר את המשכנתא. הבנקים מבינים זאת ומוכנים להתגמש עד למועד בו אתם מתחילים לקבל כספי שכירות בתשלום חודשי קבוע.

מינוף – להכפיל ולשלש את התשואה

כאשר אתם לוקחים משכנתא לקניית בית, אתם מאפשרים לעצמכם להרוויח פי 2 או שלוש מאשר השקעה מהון עצמי בלבד. המתמטיקה המסבירה זאת פשוטה ואינטואיטיבית: אם יש לכם 100K$, יש לכם שתי אופציות: אתם יכול לקנות בית בשווי 100K$ ללא הלוואה, ואתם יכולים לקנות בית בשווי 200K$ באמצעות השקעה של 100Kִ$ ולקיחת הלוואה של 100K$ נוספים.

נניח שמחיר השכירות כאחוז מערך הבית נשאר זהה בין שני הבתים ונניח שהוא עומד על 4% בשנה אחרי הוצאות (למרות שבמציאות, בתים בעלי ערך גבוה יותר קלים יותר להשכרה ולכן אחוז הרווח מהם גבוה יותר). 

ההכנסה משכירות בבית מספר 1 יהיו 4% מ-100K$ בשנה – כלומר 4K$. ההכנסות משכירות בבית השני יהיו 4% מ-200K$ בשנה – 8K$. זוהי תשואה של 8% על ההשקעה הראשונית שלכם (100K$). כמובן שאתם צריכים להחזיר את ההלוואה, אולם גם אחרי תשלומי המשכנתא, הרווח שנותר בידכם הוא עדיין גבוה ועומד על כ-6% – פי 1.5 מאשר השקעה ללא משכנתא.

לגזור ולשמור

 

אזרח ישראלי יכול לקבל משכנתא בארה"ב

safe future מאפשרת לישראלים לקבל משכנתא מבנקים בארה"ב 

תהליך הליווי

ליווי מלא החל מפתיחת חשבון בנק בארה"ב וכלה בשלב אישור המשכנתא אצל הבנק הנבחר

תנאי הלוואה

הבנקים מאפשרים עד 70% מימון, וניתן לפרוס את תשלומי המשכנתא בין 5-30 שנה. 

אפשרות ל- "גרייס"

ישנם בנקים המאפשרים לדחות את תשלום הקרן 10 שנים (לשלם את הריבית בלבד למשך אותם שנים ולייצר הכנסה שוטפת גבוהה משמעותית ).

נשמח לתת לכם מידע נוסף אודותינו על כוס קפה:
דילוג לתוכן