איפה להשקיע בנדל"ן? בארה"ב כמובן

קבלו הצעות להשקעה בזמן אמת


ישראלים רבים שמעוניינים להשקיע בנדל"ן שואלים את עצמם את השאלה הנצחית: איפה להשקיע בנדל"ן, האם בישראל או בארצות הברית? הגיע הזמן לערוך אחת ולתמיד השוואה ברורה בין אפשרויות ההשקעה השונות ולהוכיח את ההשערה של המאמר הזה, והיא שהשקעה בנדל"ן בארה"ב היא האופציה המשתלמת ביותר עבור כל מי שתוהים איפה להשקיע בנדל"ן, במיוחד באטלנטה. בואו נתחיל.

עלויות רכישה נמוכות בהרבה

עלויות הרכישה של נכס נדלן בארה"ב נמוכות בהרבה מעלויות הרכישה בישראל, ואין על כך עוררין. הדבר נכון הן באופן ממוצע, הן באופן יחסי והן באופן אבסולוטי. משמעות הדבר מבחינתכם היא כפולה:

  • שגם אם אין לכם הון עצמי רב, עדיין תוכלו לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
  • שתוכלו להשתמש בכסף שלכם כדי להשקיע בעסקת נדל"ן טובה בהרבה מהזדמנויות רכישה בארץ באותו הסכום, וכך להשכיר אותו וליהנות מהכנסה גבוהה יותר

שקיפות גבוהה מאוד לרוכשים 

בארה"ב ניתן לרכוש נכס ולקבל עליו מידע מלא ובאופן קל יחסית לישראל. קיימת שקיפות מלאה לרוכשים לכל אורך התהליך, קל לבצע בדיקת נאותות ופשוט ובטוח יותר להבין מהי כדאיות העסקה והאם ישתלם לכם להשלים אותה. הבירוקרטיה הישראלית נוטה להעמיד מכשולים רבים הן מבחינת השקיפות והן מבחינת ביצוע העסקה בפועל. 

תשואה ממוצעת גבוהה יותר

בישראל קשה להשיג תשואה גבוהה עם השקעה בנדל"ן, ונתוני התשואה בארה"ב גבוהים בממוצע בהרבה. מדובר ביתרון שיעזור לכם למקסם את הרווח על ההשקעה שלכם ולהפוך אותה למשתלמת יותר, ובפרט אם לוקחים בחשבון גם את עלויות הרכישה הנמוכות יחסית לנדל"ן בישראל. 

היצע אדיר של אפשרויות

ארצות הברית היא ארץ האפשרויות הבלתי-נגמרות גם בכל הקשור לנדל"ן, ויש לכך 3 סיבות עיקריות:

  • מדינה גדולה גיאוגרפית ומגוונת דמוגרפית – את הנכס המתאים לצרכים ולמידות שלכם יהיה לכם קל יותר למצוא באופן סטטיסטי אם תחפשו אותו במדינה גדולה ומגוונת כמו ארצות הברית. יש הבדל משמעותי בין רכישת בתים למטרת מכירה באטלנטה לעומת רכישת בתים במדינות אחרות. בהתחשב בכך, השאלה שצריך לשאול היא לא איפה להשקיע בנדל"ן אלא איפה להשקיע בנדל"ן בתוך ארה"ב.
  • נכסים מסוגים שונים – שוק הנדל"ן האמריקאי מציע אפשרויות השקעה במגוון סוגים של נכסים, ותוכלו לבחור להשקיע ב-Single Family, Multi Family, Condo, Townhouse – ועוד. לכל נכס יש מאפיינים ייחודיים ויתרונות וחסרונות משלו, אותם תוכלו לבחון בהתאם עם אנשי המקצוע שילוו אתכם בתהליך ההשקעה.
  • הזדמנויות להשקעה בבניה חדשה / התחדשות אזורית – רצוי ומשתלם להשקיע בנכס מהשלב הראשוני, משמע להשקיע בבנייה חדשה, כי הסיכון הכרוך בהוצאות על תיקונים של נכס ישן הוא גבוה. אנחנו ב-Safe Future מתמקדים בבניה חדשה שמעניקה למשקיעים ראש שקט ופוטנציאל לעלייה משמעותית בערך הנכס.

אין צורך לשלם מס רכישה

גם בכל הקשור למיסוי נדל"ן יש יתרון ברור לנדל"ן בארה"ב – היעדר מס רכישה. בישראל יש לשלם מס רכישה, ואם כבר יש בידיכם נכס אחד או יותר – תשלמו מס גבוה יותר על רכישה של כל נכס נוסף. בנוסף, אם אתם רוצים לרכוש נכס יקר בישראל – גם תשלמו מס גבוה יותר. 
לפיכך, אם אתם לא בטוחים איפה להשקיע בנדל"ן – סוגיית מס הרכישה מהווה יתרון קריטי נוסף שמטה את הכף באופן ברור לטובת השקעה בנדל"ן בארה"ב, ועל אחת כמה וכמה אם כבר רשום על שמכם נכס נדל"ן בישראל, מה שכאמור מעלה את מס הרכישה על רכישת נכס נוסף בישראל. 

איפה להשקיע בנדל"ן? חשוב לדעת גם עם מי להשקיע

לאחר שקיבלתם החלטה להשקיע, ולהשקיע בנדל"ן, צריך לדעת גם עם מי להשקיע וממי לקבל ליווי מלא בשביל באמת להצליח. חברת SAFE FUTURE תשמח להעמיד לרשותכם 12 שנות ניסיון ומוניטין מעולה בהשקעות נדל"ן בארה"ב. ליווינו כבר מעל ל-2,500 לקוחות מרוצים, ונשמח ללוות גם אתכם באופן שקוף ומלא בתהליך, ולספק לכם מעטפת שירות מלאה בשביל לוודא שאתם רוכשים נכס איכותי ומבצעים השקעה בטוחה ורווחית. נמליץ לכם על אטלנטה, עיר שמתרחבת, צומחת,  במרכז ארה"ב, שדה תעופה מרכזי ועצום, צמיחה מצויינת ויציבה, מקור להגירה חיובית. למידע נוסף, צרו עימנו קשר. 

תוכן עניינים

מוזמנים לשתף:
אתי אילוז
אתי אילוז

מומחית בליווי וניהול השקעות נדל"ן בארה"ב.
סמנכ"ל תפעול בחברת Safe Future ומשקיעה בנדל"ן בארה"ב באופן אישי.

תוכן עניינים

הפרויקטים שלנו:

נשמח לתת לכם מידע נוסף אודותינו על כוס קפה:

בפעם הראשונה לציבור הישראלי:

רכישת בעלות בריזורט נופש בארה"ב

תשואה של יותר מפי 2 בהשקעה בנכסי מגורים

דילוג לתוכן