המדריך למשקיע המתחיל

דברו איתנו
להצעות השקעה חדשות
הצטרפו לאלפי לקוחות שכבר השקיעו איתנו,
וגלו עולם חדש של הזדמנויות השקעה

בעידן של היום רבים כבר מבינים שהדרך להצלחה פיננסית היא לא בהכרח עבודה קשה "מצאת החמה עד צאת הנשמה", אלא דווקא השקעה נכונה. קיימות אינסוף דרכים להשקיע: קרנות, מניות, ניירות ערך, קופות גמל, וכמובן- נדל"ן בארה"ב. בכל אחד מאפיקי ההשקעה קיים סיכון ברמה כלשהי, והמטרה היא לבחור בדרך השקולה והחכמה ביותר להשקעה עבורכם, שתבטיח רווחיות מקסימלית עם סיכון מינימלי של כספכם. אם גם אתם רוצים להיכנס לתחום השקעות הנדל"ן בארה"ב, כדאי שתקראו את המדריך הבא, שיתן לכם ידע וכלים ממשיים:

1. רכשו השכלה פיננסית

רוב האנשים לא זוכים לחינוך והשכלה פיננסית, וכתוצאה מכך לא מכירים באופציות הרבות להרוויח כסף ולהתעשר ללא עבודה סיזיפית של חיים שלמים. כמו כן, רבים לא מודעים לחשיבות החיסכון לפנסיה, וכך מוצאים עצמם מגיעים לגיל פרישה ללא חסכונות וללא אמצעים שמספיקים כדי להתקיים ולחיות בכבוד. לכן יש חשיבות גבוהה ללמוד את התחום ולהשקיע בחיסכון פנסיוני, ועדיף מאוחר מאשר אף פעם. קודם כל, התפיסה אומרת שבכל סוג של השקעה יש סיכונים, אך החלופה לא לעשות כלום ולשבת על הגדר מסוכנת הרבה יותר. אנשים שחוסכים כסף בבנק מפסידים כסף לאורך שנים, לעומת זאת, אנשים שקונים נכסים וערך הנכסים עולה, האינפלציה עובדת לטובתם ובכך הם מתעשרים. קנו נדל"ן, מנפו אותו כמה שיותר, קחו הלוואה שבה יש מרכיב של ריבית קבועה לכמה שיותר שנים ותנו לחיסכון קרן ההלוואה והאינפלציה לעבוד עבורכם לאורך השנים ולהגדיל את השווי של ההשקעה שלכם ליצירת חיסכון לעת הפנסיה.

2 .לפי איזה פרמטרים בוחרים את אזור ההשקעה?

אחת השאלות החשובות ביותר שצריכות להישאל היא- איפה הכי משתלם להשקיע בנדל"ן? היום כבר הרבה ישראלים יודעים שהשוק בארץ לא מתגמל ועוברים להשקיע בנדל"ן בחו"ל ובפרט בארה"ב, אבל גם בארה"ב צריך לדעת איפה הכי נכון להשקיע. חשוב לבחור אזורי פיתוח בעלי אחוזי הגירה חיוביים, עם צמיחה ושגשוג כלכלי, גיוון תעסוקתי ואחוזי אבטלה נמוכים. בנוסף, ניתן לבדוק את רמת החינוך באזור, רמת ההכנסה למשק בית, נתוני הפשיעה באזור ומצב שוק השכירות. כמובן שיש עוד נתונים רבים שיכולים לנבא את עליית ערך הנכס כמו בנייה עירונית סביבתית, בנייה חדשה, קרבה למרכזי קניות ונופש וקרבה לנמל תעופה בינלאומי. כל אלו מהווים את הפרמטרים הבסיסיים והחשובים ביותר בבחירת האזור להשקעה, וכמובן שיש להעמיק בהם ככל הניתן.

3 .איך לבחור את סוג הנכס שהכי מתאים לכם?

ישנם סוגים שונים של נכסים, והבולטים ביותר הם בית פרטי צמוד קרקע, דירה או מתחם דירות (Complex Family Multy) כמו כן ניתן לרכוש את הנכס ברמות שונות של בעלות- רכישה בבעלות פרטית, או לקחת חלק בקבוצת רכישה (כמה שותפים שקונים יחד את אותו נכס). כמובן שלכל אחד ממסלולי ההשקעה ישנם יתרונות וחסרונות ואחוזי סיכון ברמות שונות, ולכן יש לבדוק היטב את כל הנתונים טרם סגירת העסקה. רק לאחר מחקר משותף, מעמיק ומקיף נוכל לדעת ולהחליט מה הנכס המושלם עבורכם.

4 .איך תהפכו למשקיעים חכמים יותר?

המשקיעים הממוצעים מחפשים תשואה שוטפת בדרך כלל, ולכן נקראים 'רודפי החלומות'. רוב משקיעי התשואה רוכשים נכס בגלל צפי התשואה נטו על ההון העצמי ובזה נגמר הסיפור – ככל שצפי התשואה גבוה יותר כך קל להם יותר לקבל החלטה האם להשקיע או לא. נכסים זולים בטווחי מחירים של $000,30$ – 000,60 הם לרוב ישנים, באזורים פחות נחשבים ומושכרים לאוכלוסיות קשות יום מבחינת סוציו-אקונומית. בהתאמה למחיר הנכס דמי השכירות גם הם נמוכים יחסית )כ-$400 בחודש( ונדרשת תחזוקה כללית שוטפת. משקיעים רבים מתפתים ומשקיעים בגלל רף הכניסה המצחיק ביחס לארץ ואז מבינים מאוד מהר שהחלום
אינו המציאות בלשון המעטה. כמו כן הבנקים בארה"ב מסרבים לתת על נכסים אלו מימון בנקאי כי מדובר בהשקעה שלרוב אינה משתלמת.
משקיע חכם מבין שאין מתנות בנדל"ן, ועל מנת להרוויח לאורך זמן צריך לקחת סיכון ולהשקיע הון התחלתי גבוה יותר, בנכס ואזור איכותי, שעולה יותר ומניב יותר. כמשקיעים חכמים תבחרו את הדרך להשקעה השקולה והחכמה ביותר עם ליווי מקצועי ואמין.

5 .איך בוחרים עם איזו חברה להשקיע ועל מי לסמוך?

חלק ניכר של החברות הישראליות הפועלות בארה"ב הם גופים מתווכים שקמים כמו פטריות אחרי הגשם, נעלמים לאחר שנה או שנתיים ומותירים אחריהם משקיעים מיותמים וכואבים. לכן חשוב שתשקיעו זמן ומחקר, על מנת לבחור בקפידה את החברה הראויה ביותר שדרכה תבצעו את השקעת הנדל"ן בארה"ב. יש לוודא את המוניטין, הוותק, ההצלחות המוכחות והרצינות שלה, כדי להבטיח את העסקה המשתלמת והמוצלחת ביותר עבורכם.

תוכן עניינים

מוזמנים לשתף:
תמונה של אתי אילוז
אתי אילוז

מומחית בליווי וניהול השקעות נדל"ן בארה"ב.
סמנכ"ל תפעול בחברת Safe Future ומשקיעה בנדל"ן בארה"ב באופן אישי.

תוכן עניינים

הפרויקטים שלנו:

נשמח לתת לכם מידע נוסף אודותינו על כוס קפה:

דילוג לתוכן