הערים הקטנות שהכי כדאי "לנפוש" ולרכוש בהן ב-2024 בג'ורג'יה, ארה"ב

דברו איתנו
להצעות השקעה חדשות
הצטרפו לאלפי לקוחות שכבר השקיעו איתנו,
וגלו עולם חדש של הזדמנויות השקעה

אחת הכתובות המעניינות ביותר להשקעה כיום היא שוק הנדל"ן בארה"ב. אולם היות שמדובר בשוק עצום – צריך לדעת איפה כדאי לקנות דירה והיכן כדאי להשקיע את הכסף. להיט השקעות מרשים במיוחד הוא העיירות הפסטורליות והציוריות של מדינת ג'ורג'יה, המשלבות נוף כפרי, מבנים היסטוריים מרשימים ותנועת תיירים שוקקת שמבטיחה השכרה שוטפת של הנכס שלכם (אם אינכם רוצים להתגורר שם בעצמכם). בואו נכיר את העיירות המדליקות ביותר בה

ארצות הברית הפכה כבר מזמן לבסיס אסטרטגי מועדף להצמחת הון באמצעות השקעה בנדל"ן לסוגיו השונים. הכלכלה המגוונת של המדינה, מערכת המשפט היציבה ושוקי הנכסים השונים (מגורים, נופש, מסחר, בידור, ועוד) מספקים הזדמנויות רבות למשקיעים מקומיים ובינלאומיים.

אחד מפלחי שוק ההשקעות בנכסי נדל"ן בארה"ב שמושכים בשנים האחרונות יותר ויותר משקיעים, בכל סדר גודל, הוא זה המתמקד בהשכרות נופש – נכסים ביעדי תיירות מבוקשים המשתלמים במיוחד עם עליית קרנן של פלטפורמות כמו Airbnb, נכסים הסמוכים למרכזי נופש גדולים, לאתרי ספורט וספא, ועוד. ניהול פעיל של הנכסים באמצעות חברות ניהול מתמחות מסיר את דאגת התחזוקה השוטפת מעל כתפי המשקיעים.

חברות אלה פותרות עבור המשקיע שאלות בסיסיות וקריטיות כמו היכרות עם המיקומים המבוקשים ביותר (למשל, אזורים עם אוכלוסיות צומחות ותשתיות מתרחבות במהירות המציעות גם הזדמנויות עבודה), הבנה מעמיקה במגמות שוק הנדל"ן המקומי, אפשרויות מימון והתנאים לו (ריביות, משכנתאות, ועוד), יתרונות מיסוי, הסביבה המשפטית והרגולטורית, ועוד היבטים.

שוק הנדל"ן של ג'ורג'יה: אטרקטיביות גבוהה

אחת מפינות החמד של ארה"ב הפופולרית להשקעה מניבה היא מדינת ג'ורג'יה, השוכנת צפונית לפלורידה. אוכלוסייתה מונה כ-10.6 מיליון תושבים, והיא אחת המדינות המובילות בגידול הדמוגרפי. הנוף החקלאי הפסטורלי ויופייה המפעים הפכו אותה לאחד מאתרי התיירות הבולטים בארה"ב, לצד המספר הרב של פארקים לאומיים, נהרות ומסלולי טיולים בהרי האפלאצ'ים, אתרים היסטוריים מרשימים ושמירת חיי הטבע והחי. השילוב של כל אלה משמעו הזדמנויות תיירותיות רבות. לצד אלה, הבירה אטלנטה מושכת אליה המוני מבקרים (שדה התעופה שלה הוא העמוס ביותר בעולם). כל אלה יחד מסבירים את הנהייה גם של משקיעי נדל"ן רבים למדינה זו.

אחד מגורמי המשיכה הוא דווקא לא העיר הגדולה אלא העיירות הקטנות והמקסימות הרבות מספור שמשלבות אירוח דרומי עם פוטנציאל צמיחה גדול. בין אלה המבוקשות להשקעה בנדל"ן שלהן אפשר למצוא את:

בלו רידג': שוכנת בהרי צפון ג'ורג'יה, ידועה ביופייה הטבעי המדהים ובסצנת האמנות התוססת שבה. היא מושכת בעיקר משקיעי נדל"ן שמחפשים לקנות או להקים דירות נופש בהרים. ערכם של נכסים אלו עולה בהתמדה.

דהלונגה: האתר הראשון של הבהלה לזהב הוא כיום עיירה היסטורית עם תעשיית יין פורחת. קרבתו לאטלנטה ולמסלול האפלצ'ים הופכת אותו לשוק נדל"ן מבטיח הן עבור תיירים והן לתושבי קבע, עם ביקוש הולך וגובר להשכרות לטווח קצר.

סנט מאריס: העיירה המוזרה הממוקמת על החוף הדרומי של ג'ורג'יה מצטיינת בקסם חופי. כשער הכניסה לחוף הים הלאומי של האי קמברלנד היא מושכת אליה אוהבי טבע וחובבי היסטוריה. שוק הנדל"ן בה יציב, כשנכסים על קו המים הם בעלי ערך רב במיוחד למי שמחפש השקעה לטווח ארוך.

מדיסון: העיירה ידועה בארכיטקטורת האנטבלום המשומרת שלה ובאזור המרכז המקסים. במרחק של שעת נסיעה מאטלנטה, היא הפכה פופולרית יותר ויותר בקרב מי שמחפש קצב חיים איטי יותר ותיירות מורשת ההופכים אותה להשקעת נדל"ן ייחודית.

השקעה מפתה ושמה קובינגטון

הראש היהודי-ישראלי המחפש תמיד השקעות חכמות מיהר לגלות גם הוא את פלאי ג'ורג'יה ואת הפוטנציאל הנדל"ני הטמון בה. אחת החברות המרכזיות שפועלות בה היא Safe Future הישראלית, שנוסדה לפני 12 שנה ומתמחה בבתים למכירה בארה"ב כאפיק השקעה עבור המשקיעים הישראלים. עד היום בנתה החברה יותר מ-3,000 בתים/בניינים, יותר מ-80 שכונות, וליוותה כ-1,200 לקוחות. 

ההיכרות המעמיקה של החברה עם שוק הנדל"ן האמריקני מאפשרת למשקיע ליהנות ממעטפת ליווי והשגחה מלאה של החברה בכל הנושאים הנוגעים להשקעתו (מיסוי, משכנתאות, רישוי עירוני, ועוד). הנכסים שהחברה מציעה מוצגים בבהירות ובשקיפות מלאה כסיוע לקבלת החלטות זהירה, אחראית ומבוססת מידע – דבר שיוצר ביטחון מלא בהשקעה.

בין יתר האתרים להשקעת נדל"ן בארה"ב מתמחה החברה גם במדינת ג'ורג'יה. אחד הדובדבנים בקצפת הנכסים שהיא מציעה היא העיירה קובינגטון (Covington). המקום הציורי שימש עד היום כאתר צילומים של יותר מ-100 סרטים (ביניהם "יומני הערפד") ותוכניות טלוויזיה – וזה כבר אומר המון מדוע אנשים מבקשים לנפוש בה, ומשקיעים – לקנות בה נכסים להשכרה לנופש. היא נוסדה ב-1822, ונראה כי עד היום היא לא איבדה מהקסם והאותנטיות שלה.  עם הרבה מאוד מבנים היסטוריים. התיירים הרבים מגיעים אליה כדי ללמוד על האתרים שנותרו בה עוד ממלחמת האזרחים ועל המקומות שבהם צולמו הסרטים (ביניהם אתרים מפורסמים של סרטי אימים) והסדרות הרבים באמצעות טיולים מאורגנים פופולריים מאוד, לצד אתרי דיג, פיקניק וצפייה בחיי טבע מסעירים בסביבותיה.

לדברי מייסד Safe Future, עו"ד יוסי ברג, שמאחוריו 25 שנות ניסיון בענף הנדל"ן ומי שייסד את ביה"ס ליזמות והשקעות בנדל"ן במרכז להשקעה פיננסית, החברה פיתחה "מתודולוגיות לבחינת כדאיות העסקות בארה"ב, המבוססת על בחינת מספר רב של פרמטרים – מרמת המדינה והעיר ועד לרמת הרחוב והבית הספציפי. הנכסים שלנו מוצגים בבהירות ובשקיפות מלאה, כסיוע לקבלת החלטות זהירה, אחראית ומבוססת מידע אשר יוצרת ביטחון מלא בהשקעה ובונה את הצלחתנו. הדבר כולל פתרונות מימון, ליווי בלקיחת משכנתא בארה"ב, ועוד.

"בג'ורג'יה החברה בנתה עד היום כ-900 יחידות דיור, וכ-1,120 יחידות נמצאות בבנייה בימים אלה. המדובר ברכישת צמודי קרקע על שמכם בטאבו אמריקאי מלא, כש-Safe Future מגשימה יחד איתכם את החלום האמריקאי. ערך הבתים הממוצע למגורים בארה"ב נמצא במגמת עלייה, במיוחד באזורים שבהם אנו פועלים, והמיקוד שלנו בבנייה חדשה מעמיד יתרונות המפחיתים את הסיכונים שאותם ניתן למצוא בנכס ישן. אנחנו תמיד מחפשים הזדמנויות ויודעים להגיע אליהן עוד לפני שהן קורות. בבנייה חדשה תזכו לראש שקט ולעליית ערך גבוהה, וכך גם הביקוש להשכרת נכסים לנופש או למגורים בקובינגטון נמצא בעלייה מתמדת בשל איכות החיים, הנוף הפסטורלי והקשר להיסטוריה האמריקנית." 

חשוב לציין שלאחרונה החברה החלה למכור מגרשים בעסקאות "פליפ". מדובר בעסקאות שהאסטרטגיה העומדת בבסיסן, היא לזהות את ההזדמנות הצומחת במגרש, לבצע בו שיפורים ככל שנדרש, וכעבור זמן קצר – להנות ממנה כהשקעה.

אז אם גם אתם רוצים להבטיח את איכות חייכם והכנסתכם באחד המקומות היפים ביותר בארה"ב, קובינגטון – התקשרו, והמומחים של Safe Future ישמחו לסייע לכם. טל' 077-9976888

תוכן עניינים

מוזמנים לשתף:
תמונה של אתי אילוז
אתי אילוז

מומחית בליווי וניהול השקעות נדל"ן בארה"ב.
סמנכ"ל תפעול בחברת Safe Future ומשקיעה בנדל"ן בארה"ב באופן אישי.

תוכן עניינים

הפרויקטים שלנו:

נשמח לתת לכם מידע נוסף אודותינו על כוס קפה:

דילוג לתוכן