כמה עולה בית בארצות הברית? התשובה בפנים עם טיפים חשובים למשקיעים נבונים

דברו איתנו
להצעות השקעה חדשות
הצטרפו לאלפי לקוחות שכבר השקיעו איתנו,
וגלו עולם חדש של הזדמנויות השקעה

רכישת בית להשקעה בארה"ב היא רעיון מצוין. עלויות הרכישה ברחבי ארה"ב נוחות יחסית לשווקים רבים אחרים בעולם – לרבות ובפרט שוק הנדל"ן הישראלי. כמובן שבתוך ארצות הברית ניתן לפגוש מגוון רחב מאוד של עלויות שונות לחלוטין וישנם מספר פרמטרים המשפיעים על העלות הסופית. מה שחשוב לדעת הוא שרף הכניסה להשקעה הוא נוח יחסית ושתמיד כדאי לבדוק פתרונות מימון יצירתיים, לרבות לקיחת משכנתא מבנק בארה"ב. רוצים לדעת כמה עולה בית בארצות הברית? תקראו ותדעו.

מגוון פרמטרים שמשפיעים על העלות 

כמה עולה בית בארצות הברית? וודאי שהתשובה לכך תלויה במספר פרמטרים משתנים שיוצרים פערים גדולים, לרבות הפרמטרים הבאים:

  • סוג הנכס – שוק הנדל"ן בארה"ב הוא שוק מגוון אשר מציע אפשרויות שונות להשקעה, כמו למשל השקעה בנכס מסוג Multi-Family לעומת השקעה בנכס Single Family. בנוסף לכך ישנן אפשרויות נוספות כגון Condo, Townhouse – ועוד. לכל סוג נכס טווח עלויות משלו. 
  • המדינה והעיר בהן מבוצעת ההשקעה – ארה"ב מורכבת מ-50 מדינות וכל אחת מהן מורכבת מערים רבות. אינספור פרמטרים שונים מבדילים בין מדינה ומדינה ובין עיר ועיר. כתוצאה מכך, עלויות רכישה + שווי שוק של נכסים בעיר שיקגו שונים מאלו של נכסים באטלנטה, וגם כאן כל שכונה שונה מהשנייה מבחינת עלויות רכישה ושווי נכסים. 
  • בנייה חדשה או נכס ישן-משומש – אמנם נראה על-פניו שרכישה ושיפוץ של נכס ישן עשויים להיות אטרקטיביים, אך בבנייה חדשה יש יתרונות רבים. תחזוקתם של נכסים חדשים נמוכה מאוד עד אפסית – ובייחוד כאשר יש אחריות קבלן. בנוסף לכך ניתן למנות יתרונות כגון בנייה חכמה ומתקדמת יותר, עלויות ביטוח זולות יותר וכמובן נכס מבוקש יותר. 

רף הכניסה להשקעה 

הסכום ההתחלתי הדרוש להשקעה בנדל"ן בארה"ב הוא בין 300 ל-500 אלף ש"ח. יש לקחת בחשבון את האפשרות הריאלית לקבל משכנתא מבנק בארה"ב, כך שלעיתים ניתן להסתפק ברף הנמוך של הטווח המדובר – ולהשלים את הסכום באמצעות המשכנתא. בשביל לבדוק את היתכנות ההשקעה באופן פרטני, יש לפנות לגורם המתמחה בביצוע השקעות נדל"ן בארה"ב, אשר יוכל לספק לכם בין היתר גם ייעוץ פיננסי לרבות בניית תקציב ריאלי להשקעה. 

עלויות הרכישה הממוצעות של בתים למכירה בארה"ב 

חשוב לדעת כי באופן כללי, אחד היתרונות הבולטים של השקעה בנדל"ן בארה"ב הוא עלויות הרכישה הנמוכות יחסית ביחס לשווקים רבים אחרים בעולם, ובפרט ביחס לעלויות הרכישה של נדל"ן בישראל. 

בנוסף לכך, כשבאים לענות על השאלה "כמה עולה בית בארצות הברית?" חשוב להתייחס גם לנקודות חשובות כגון גובה מס רכישה, עלויות עו"ד – ועוד. פעמים רבות מתאפשר למשקיעים להשקיע גם בלי הון עצמי גדול, ובאופן כללי לבצע השקעה בסיכון נמוך יחסית – כל עוד הם יודעים מה הם עושים או שיש גורם מקצועי ומנוסה שמלווה אותם. 

כדאי להתמקד לא רק בעלות – אלא בעיקר בפתרונות מימון

למינוף חכם יש יתרונות רבים כאשר נכנסים לכל השקעה. באופן כללי אנחנו רוצים להשקיע כמה שפחות הון ולהשתמש במינוף כדי למקסם את התשואה. חשוב שתוכנית המימון תתאם את גובה השכירות ושווי השוק ולכן חשוב לפנות לגורם מלווה המבין בסוגי המשכנתאות שניתן לקבל ובאופן ההחזר החודשי.

אין ספק שלעלות האבסולוטית יש משמעות ומדובר בפרמטר חשוב שיש לקחת בחשבון, אך יש להתמקד גם באיתור פתרונות מימון יצירתיים במידת הצורך. לשם כך יש להיעזר באנשי מקצוע מיומנים ובעלי ניסיון בשוק המקרקעין בארה"ב – שיוכלו לנתח את המצב הכלכלי שלכם ולבדוק מהן האופציות הקיימות להשלמת הסכום הנזיל העומד לרשותכם, כך שלא רק תחלמו על בית בארה"ב או על השקעה בנדל"ן בארה"ב – אלא גם תוכלו לממש בפועל את החלום. 

לא חסרות הזדמנויות – רק צריך לדעת לאתר את הנכונות

ארה"ב היא ענקית וכל מדינה בה היא בעלת מאפיינים שונים לחלוטין. ישנן מדינות שנמצאות בצמיחה וכאלה שנמצאות בדעיכה, יש כאלו המעניקות תמריצים להשקעה וכאלו שלא, וגם בכל מדינה יכולים להיות אזורים שכנים עם מאפיינים הפוכים לחלוטין – כולל ברמת השכונה הספציפית.

אם אתם מתלבטים איפה להשקיע 500 אלף שקל או כל סכום רלוונטי אחר – מומלץ להתחיל בלבדוק את השוק ולנתח בקפדנות מדינות, אזורים ונכסים. ההזדמנויות קיימות – רק צריך לחשוף אותן. גם לשם כך כדאי וחשוב להיעזר בגורם מקצועי ומנוסה בנדל"ן בארה"ב, שיודע לבחון היטב כל הזדמנות השקעה, לרדת לרזולוציות נמוכות ולבצע ניתוח קפדני ברמת המדינה, האזור, הרחוב וכמובן – הנכס עצמו. 

השקעה נבונה בנדל"ן בארה"ב עם Safe Future

זהו זמן טוב מאי-פעם לבצע השקעה חכמה בנדל"ן בארה"ב. אנחנו ב-Safe Future מתמקדים בהשקעות בבנייה חדשה במספר מדינות בארה"ב ומתמקדים בשנים האחרונות בעיר אטלנטה – בה עלויות הרכישה נמוכות מהממוצע בשאר ארה"ב והרגולציה מקלה. 

יתרה מכך, ב-12 שנות הפעילות שלנו צברנו ניסיון רב באיתור פתרונות מימון יצירתיים ללקוחות שלנו, כך שנשמח לנתח בקפדנות את המצב הפיננסי הפרטי שלכם ואת היתכנות ההשקעה ע"י אנשי מקצוע בעלי התמחות בהשקעות בנדל"ן בארה"ב. במידה וישנו צורך, נסייע לכם למצוא פתרונות מימון יצירתיים שיאפשרו לכם להשקיע בנכס מצוין ומניב. צרו איתנו קשר במספר 050-285-6350 או דרך הטופס כאן ונשוב אליכם בהקדם. 

תוכן עניינים

מוזמנים לשתף:
תמונה של אתי אילוז
אתי אילוז

מומחית בליווי וניהול השקעות נדל"ן בארה"ב.
סמנכ"ל תפעול בחברת Safe Future ומשקיעה בנדל"ן בארה"ב באופן אישי.

תוכן עניינים

הפרויקטים שלנו:

נשמח לתת לכם מידע נוסף אודותינו על כוס קפה:

דילוג לתוכן