השקעה בדירות בארה"ב – להשקיע במקום הנכון

דברו איתנו
להצעות השקעה חדשות
הצטרפו לאלפי לקוחות שכבר השקיעו איתנו,
וגלו עולם חדש של הזדמנויות השקעה

רכישת משקיעים בדירות למכירה בארצות הברית או במולטי פמילי משום שהשקעה כזו שיכולה להניב כספים רבים אך גם השקעה עם סיכון רב שיכולה להוביל להפסדים כלכליים. חושבים על השקעה בנדל"ן בחו"ל. אנחנו  בחברת safe future, חברת השקעות נדל"ן בארה"ב, בעלי ניסיון רב בשוק הדיור האמריקאי.  המומחים שלנו אספו עבורכם מספר טיפים בדרך להשקעה בטוחה ומשתלמת.

מה חשוב לזכור בחיפוש אחר דירות למכירה בארצות הברית

חקרו את המדינה וחוקיה – ארצות הברית היא מדינה ענקית המחולקת ל 51 מדינות. בעת חיפוש אחר  דירות למכירה בארצות הברית חשוב ללמוד על המדינה שבה תרצו לרכוש נכס. חשוב לחקור ולהעמיק על מדדים כלכליים רבים כגון מיסוי, תעשייה ומסחר ותיירות. מדינה כמו אטלנטה שהיא בעלת כלכלה חזקה ויושבים בה כמה מהגופים הכלכליים הגדולים והחזקים ביותר באמריקה: מטה קוקה קולה, רשת CNN, מטה UPS ועוד. לאטלנטה שוק הייטק חזק וחברות סטארט אפ רבות מקימות את משרדיהם שם כדי להנות מכוח האדם האיכותי שניתן למצוא במדינה. נתונים אלה גורמים לשוק לביקוש גדול לדירות למכירה בארצות הברית. 

מיסים נוחים – עולם המיסוי בארצות ברית שונה לחלוטין מהמיסוי הישראלי. כמי שעוזרים לישראלים רבים לאתר דירות למכירה בארצות הברית אנו ממליצים ללמוד לעומק את רזי המיסוי במדינה בה תרצו לרכוש נכס נדל"ני. מדינה כמו אלבמה בה מס הרכוש באלבמה עומד על כ- 0.33% בלבד. לשם השוואה, מס הרכוש הממוצע בארה"ב הוא גבוה מ-1%. כלומר, מס הרכוש ברחבי ארצות הברית גבוה פי שלוש ממס הרכוש באלבמה!

מוזמנים לקרוא גם על אמנת מס ישראל ארה"ב >>

ביקוש הוא המפתח – אתרו דירות למכירה בארצות הברית במדינות מבוקשות לדוגמא פלורידה. זוכרים את ההורים של ג'רי סיינפלד כמוהם אמריקאים רבים בוחרים לצאת לפנסיה במדינת פלורידה. פלורידה היא מקום מועדף על גמלאים ממעמד הביניים, שבאים אליה מרחבי ארה"ב כדי ליהנות מתנאי האקלים הנוחים והמיסוי הנמוך. בגלל זה, פלורידה היא המדינה בעלת השיעור הגבוה של מבוגרים מעל גיל 65 בארה"ב. הכלכלה של פלורידה היא חזקה והיקפה כטריליון דולר. זו המדינה בעלת הכלכלה הרביעית בגודלה בארה"ב. ניתן להסביר את הכלכלה החזקה של פלורידה ע"י הסתכלות על היקף התעשיות המפותחות בעיר.

מחפשים דירות למכירה בארצות הברית

היי, אנחנו חברת Safe Future ליווינו מאות ישראלים מאושרים לרכישה משתלמת בארצות הברית. אנו מאתרים נכסים נדלנים, נותנים ליווי מלא בלקיחת משכנתא בארצות הברית, בתים ודירות בארה"ב ומלווים אתכם במקצועיות רבה לרכישה מוצלחת. רוצים לשמוע עוד. 

מחפשים איפה להשקיע 300 אלף שקל? כנסו למאמר

 

תוכן עניינים

מוזמנים לשתף:
תמונה של אתי אילוז
אתי אילוז

מומחית בליווי וניהול השקעות נדל"ן בארה"ב.
סמנכ"ל תפעול בחברת Safe Future ומשקיעה בנדל"ן בארה"ב באופן אישי.

תוכן עניינים

הפרויקטים שלנו:

נשמח לתת לכם מידע נוסף אודותינו על כוס קפה:

דילוג לתוכן