השקעה בנדל"ן או בשוק ההון – הגיע הזמן לתת מענה מוחלט לשאלה

קבלו הצעות להשקעה בזמן אמת

אחת השאלות הנצחיות והגדולות ביותר בכל הקשור לעולם ההשקעות היא מי עדיפה: השקעה בנדל"ן או בשוק ההון? ישנם מספר פרמטרים שחשוב מאוד להתייחס אליהם לפני שאתם לוקחים החלטה, כולל רמת סיכון, פוטנציאל להכנסה פאסיבית, מיסוי, נזילות, פוטנציאל לעליית ערך – ועוד. 

רמת סיכון

השקעה בשוק ההון – שוק ההון סובל מתנודתיות ושינויים קיצוניים מתקופה לתקופה – מחירן של מניות יכול לרדת ולעלות כמו גאות ושפל. השקעה במדדים נחשבת אמנם ליציבה יותר, אך כמו שניתן לראות בבירור בשנת 2022 – גם הם מועדים לפורענות ולירידות גדולות. שוק ההון מושפע מאוד מהמתרחש בכל העולם. 

השקעה בנדל"ן – השקעה בנדל"ן היא השקעה יציבה:

  • השקעה בנדל"ן מעניקה למשקיעים נכס ממשי ופיזי
  • תמיד יש ותמיד יהיה שימוש וביקוש לנכסי נדל"ן
  • לנדל"ן תמיד יהיה ערך, לרבות ערך כלכלי, וזאת ללא תלות ישירה במגמות ובתופעות המתרחשות בעולם
  • השקעה בנדל"ן מניב מייצרת למשקיעים הכנסה חודשית באמצעות גביית דמי שכירות, ובנוסף לכך מאפשרת להם ליהנות מעליית ערך שמייצרות עבורם תשואה נוספת לאורך זמן

אנחנו בסייף פיוצ'ר בונים רק באזורים שהצמיחה בהם גבוהה – אזורים שזוכים לתנופה כלכלית, טכנולוגית ותעשייתית. למעשה בעצם הבנייה הענפה שלנו אנו מייצרים צמיחה עודפת לצמיחה הטבעית. בפועל אנחנו המוכרים בכך משפיעים במידה רבה על מחירי השוק. 

פוטנציאל להכנסה פאסיבית

השקעה בשוק ההון – יכולה להניב הכנסה פאסיבית כל עוד משקיעים בקרנות סל ובקרנות מחקות מדד. השקעה מסוג זה כמעט ואיננה מצריכה ביצוע של פעולות השקעה אקטיביות וניהול שוטף של תיק ההשקעות.

השקעה בנדל"ן – כל עוד הנכס בתפוסה מלאה – השקעה בנדל"ן מעניקה הכנסה קבועה ותזרים קבוע משכירות. אם משתמשים בחברה שמוצאת דיירים לנכס ומנהלת אותו – מדובר בהשקעה פאסיבית לחלוטין שמייתרת כל צורך לעסוק ולהתעסק בה בפועל. יתרה מכך, באמצעות מינוף חכם ניתן להחזיר את ההשקעה הראשונית ולהמשיך ליהנות מהתשואה שמניב הנכס במקביל לתשלום המשכנתא. זוהי הכנסה פאסיבית אמיתית. כמה פעולות מינוף נבונות מסוג זה יכולות להניב עם הזמן הכנסה פאסיבית נאה.

אנחנו בSafe Future דואגים ללקוחות שלנו ומציעים להם דרכים והזדמנויות למינוף גם לאחר שכבר רכשו נכס להשקעה בארה"ב, כך שיוכלו להצמיח את פורטפוליו הנכסים שלהם ולהשביח את ההשקעה עם הזמן.

מיסוי 

השקעה בשוק ההון – יש צורך לשלם מס רווחי הון בשיעור של 25%.

השקעה בנדל"ן – יש לשלם מיסים שונים – היטל השבחה, מס שבח, מע"מ ומס רכישה. חשוב שתדעו שכאשר מדובר בהשקעה בנדל"ן בארה"ב – אין צורך לשלם מס רכישה, וזהו כמובן יתרון משמעותי. למרות שעל פניו השקעה בנדל"ן היא השקעה מורכבת יותר מבחינת היבטי המיסוי שלה, אפשרי שחבות המס הכרוכה בה תהיה נמוכה יותר מאשר זו הכרוכה בהשקעה בשוק ההון – וכמובן שכל מקרה לגופו. 

נזילות 

השקעה בשוק ההון – מניבה הון נזיל. 

השקעה בנדל"ן – איננה מניבה הון נזיל. 

פוטנציאל והזדמנויות מינוף 

השקעה בשוק ההון – השקעה בשוק ההון מגלמת מעט הזדמנויות ממשיות למנף את ההשקעה. יתרה מכך, הסיכון שבצידן גבוה למדי, כך שהוא מתאים רק לאנשים בעלי ידע רב וניסיון עשיר בהשקעה בבורסה, ובהחלט לא למי שמעוניינים בהשקעה פאסיבית. 

השקעה בנדל"ן – השקעות בנדל"ן טומנות ומגלמות הזדמנויות נפלאות לבצע מינוף חכם ולהשתמש הלכה למעשה בכסף של גופים אחרים בשביל ליצור הזדמנויות כלכליות שלא היו עומדות לרשותנו ללא המינוף – וכך להגדיל את פורטפוליו הנכסים במרוצת הזמן. זאת הודות לכך שלרוב קל לקבל משכנתא מהבנק לצורך רכישת נכס להשקעה וליהנות ממימון של 75% ומעלה. כאשר מדובר בהשקעה בבנייה חדשה – הסיכוי לקבל משכנתא ממוסדות פיננסיים רק עולה. 

אנחנו בSafe Future עוזרים ללקוחות שלנו לפתוח חשבון בנק בארה"ב, להוציא מספר ITIN ולקבל משכנתא. הודות לקשרים הענפים והרקורד המצוין והעשיר שלנו, בנקים סומכים על הפרויקטים שלנו שיהיו יציבים ורווחיים ולרוב מאשרים משכנתאות למשקיעים שלנו גם אם הם אינם אזרחי ארה"ב. חשוב לדעת שכל הפרויקטים שלנו הם פרויקטים של בניה חדשה. 

רף הכניסה / עלות ראשונית

השקעה בשוק ההון – רף הכניסה להשקעה בשוק ההון נמוך מאוד. 

השקעה בנדל"ן – אמנם העלות הראשונית גבוהה, אך ניתן לקבל את מרבית הסכום על ידי לקיחת משכנתא. 

עליית ערך 

השקעה בשוק ההון – איננה מעניקה נכס פיזי שהערך שלו יכול לעלות עם הזמן, אלא ניירות ערך שהערך שלהן נע ונד.

השקעה בנדל"ן – שווקי הנדל"ן ומחירי הנדל"ן והשכירות רק עולים כבר שנים רבות – ובפרט בארה"ב. השקעה בנדל"ן מגלמת הזדמנות ליהנות מעליית ערך בגובה של עשרות אחוזים ביחס לעלות הראשונית של הנכס. 

על פי הנתונים הרשמיים של המדד הלאומי – המחיר הממוצע של בית בארה"ב קפץ ב-19% בשנת 2021. באופן ספציפי, עליית ערכם של בתים למכירה באטלנטה עולה באופן יציב בכל שנה – ויותר מאשר הממוצע בשאר ארה"ב. בקיץ 2019 נרשמה בעיר עליית ערך שנתית בגובה 8% לעומת 4.5% ביתר ארה"ב.

השקעה בנדל"ן או בשוק ההון? מבחינתנו התשובה ברורה

אנחנו בSafe Future מאמינים שהאזרחים צריכים להיות תלויים בעצמם וליצור לעצמם פנסיה ועתיד כלכלי בטוח ויציב מבלי להסתמך על הממשלה או על ביטוח לאומי. אנחנו מברכים אתכם על ההחלטה להשקיע בלי קשר לאפיק שבו תבחרו, אך כמובן שאנחנו בטוחים שהשקעה בנדל"ן היא ההשקעה הטובה והמשתלמת ביותר שבהיצע הודות לפוטנציאל המינוף, פוטנציאל עליית הערך, הסיכון הנמוך ויציבות ההשקעה. נשמח להעניק לכם ליווי מלא, מ-א' ועד ת', כולל כל אנשי המקצוע הנדרשים להשקעה בנדל"ן בארה"ב. 

תוכן עניינים

מוזמנים לשתף:
אתי אילוז
אתי אילוז

מומחית בליווי וניהול השקעות נדל"ן בארה"ב.
סמנכ"ל תפעול בחברת Safe Future ומשקיעה בנדל"ן בארה"ב באופן אישי.

תוכן עניינים

הפרויקטים שלנו:

נשמח לתת לכם מידע נוסף אודותינו על כוס קפה:

בפעם הראשונה לציבור הישראלי:

רכישת בעלות בריזורט נופש בארה"ב

תשואה של יותר מפי 2 בהשקעה בנכסי מגורים

דילוג לתוכן