נדל"ן מניב בחו"ל – 3 צעדים בדרך להשקעה מניבה ומשתלמת

דברו איתנו
להצעות השקעה חדשות
הצטרפו לאלפי לקוחות שכבר השקיעו איתנו,
וגלו עולם חדש של הזדמנויות השקעה

אם אתם מעוניינים לבצע השקעת נדל"ן מניב בחו"ל, אך לא יודעים היכן או כיצד להתחיל או עם מי לעבוד, ולא יודעים איך לבחור מבין כל האפשרויות על הגלובוס – כל המידע ממש מתחת ליד ונגיש לחלוטין לכל מי שרוצה לדעת הכל. עקבו אחר 3 הצעדים הבאים, שהבטיחו ב-12 השנים האחרונות השקעה מוצלחת ומניבה ליותר מ-2,500 ישראלים. 

צעד ראשון: השקעה בארה"ב. מדוע?

כשמספקים מענה לשאלה איפה כדאי להשקיע בנדל"ן – הצעד הראשון הוא לבצע בחירה חכמה ונכונה ברמת המדינה. אנחנו ב-Safe Future מאמינים שההזדמנויות הטובות והמשתלמות ביותר נמצאות בארה"ב, ואלו הסיבות לכך:

  • עלויות רכישה נמוכות – ובפרט ביחס לישראל, מה שמפחית מרמת הסיכון שאתם לוקחים, מרחיב ומגוון את קשת האפשרויות העומדות לרשותכם ומגדיל את כדאיות ההשקעה.
  • נתוני תשואה גבוהים – כשמדברים על נדל"ן בחו"ל קשה להתחרות בנתוני התשואה שמניבות השקעות בנדל"ן בארה"ב. עובדה זאת מגדילה את כדאיות ההשקעה שלכם ואת הפוטנציאל שלכם למקסם רווחים על ההשקעה.
  • שקיפות גבוהה – לפני כל השקעה בנדל"ן צריך לבצע אנליזה מעמיקה, ולשם כך צריך לדלות כמה שיותר מידע – כולל כמובן על הנכס עצמו. הרשויות בארה"ב מאפשרות לקבל מידע על כל נכס באופן מלא, קל ופשוט ולא מערימות קשיים בנידון. המשקיעים נהנים משקיפות מלאה לכל אורך התהליך ומיכולת לבצע בדיקת נאותות קלה. כך ניתן להפחית סיכונים, לקבל החלטות מושכלות ולבצע השקעות כדאיות.
  • אין מס רכישה – בארה"ב אין צורך לשלם מס רכישה בעת רכישת נכס נדל"ן, מה שמלכתחילה הופך את העסקה למשתלמת וזולה יותר לביצוע.
  • אינספור אפשרויות – ארצות הברית גדולה ומגוונת מבחינה גיאוגרפית ומבחינה דמוגרפית, ומציעה בנוסף לכך גם מגוון רחב של סוגי נכסים שונים בתכלית. משמעות הדבר היא שתוכלו לרכוש נכס שמתאים למידות ולצרכים שלכם ותיהנו מהיצע רחב מאוד כגון מולטי פמילי.

צעד שני: השקעה באטלנטה. מדוע?

הצעד הבא הוא לבחור את העיר הספציפית בה משקיעים. 12 שנות הניסיון שלנו וההשקעות המוצלחות שביצענו לאורך הדרך גורמים לנו לבחור בכל פעם מחדש בעיר אטלנטה, ואלו מיטב הסיבות לכך:

  • אוכלוסייה איכותית – אטלנטה מדורגת במקום ה-18 ברשימת הערים העשירות בארצות הברית, שיעור האבטלה שלה נמוך מאוד וכך גם אחוז הפשיעה. כשבוחנים עיר להשקעה, יש משמעות גדולה לטיב ולאיכות האוכלוסייה שלה, שמשפיעים באופן ניכר על כדאיות ההשקעה.
  • אוכלוסייה מתפתחת – העיר זוכה להגירה חיובית גדולה, כ-80 אלף תושבים חדשים מהגרים אליה בכל שנה, מה שמקטין דרמטית את הסיכון שהנכס שתרכשו יעמוד ללא ביקוש.
  • עיר מפותחת – התוצר הלאומי-גולמי של אטלנטה (GDP) גבוה מאוד ויושבים בה תאגידים וחברות-ענק כמו מטא וקוקה-קולה.
  • עלויות רכישה נמוכות – בשל מחירי קרקע נמוכים ורגולציה שלא מציבה מכשולים מיותרים, פוחת הסיכון הכרוך בהשקעה בנכס הממוקם בעיר ומעלה את פוטנציאל התשואה וההכנסה שהיא יכולה להניב.
  • עליית ערך עקבית – בתים למכירה באטלנטה רושמים עליית ערך עקבית בכל שנה
    קלנדרית, ובאופן כללי זוכים לעליית ערך גבוהה יותר מאשר הממוצע בשאר ארצות הברית, מה שמשדרג באופן ישיר את פוטנציאל ההשקעה בנדל"ן בעיר.
  • מיסוי מופחת – המיסוי באטלנטה מופחת ובחלק מהמקרים אף חל פטור ממס הכנסה. 

צעד שלישי: השקעה עם Safe Future. מדוע?

הצעד השלישי בדרך להשקעה מוצלחת בנדל"ן מניב בחו"ל היא לבחור את הגורם המקצועי שילווה אתכם בתהליך. זה קריטי במיוחד כשמדובר בהשקעה מעבר לים, הכרוכה בהתנהלות בשפה שאינה שפת האם שלכם, בהשקעה במיקום שאתם לא מכירים באופן אישי, וכזה שאתם לא בקיאים בנהלים, בחוקים והביורוקרטיה שלו. אלו רק חלק מהסיבות הטובות ביותר להשקיע ספציפית איתנו: 

  • רשת קשרים ענפה – יצרנו רשת ענפה של קשרים בכל הצמתים הנכונים והנדרשים להצלחה כלכלית, מה שעוזר לנו ומקדם אותנו ואת המשקיעים שלנו לכל אורך הדרך.
  • יוזמים ובונים אנחנו לא רק מלווים, אנחנו גם יוזמים ובונים, והקמנו מעל ל-80 שכונות בארה"ב.
  • בנייה חדשה בלבד – אנחנו מאמינים בביצוע השקעות בבנייה חדשה, אותה יהיה לכם קל יותר להשכיר, ובנוסף לכך תהנו באמצעותה מעליית ערך גבוהה יותר ומרמת סיכון נמוכה בהרבה.
  • 12 שנות ניסיון – מאחורינו 12 שנות ניסיון עשיר בביצוע השקעות מניבות ומצליחות בארה"ב, שירתנו וליווינו עד היום מעל ל-2,500 משקיעים מרוצים.
  • אנליזה מעמיקה – אנו מבצעים אנליזה דקדקנית ובודקים לעומק כל השקעה ועד לרמת הרחוב והנכס הספציפי.
  • משכנתא מבנק אמריקאי נעזור לכם להשיג פתרונות מימון יצירתיים ולקבל משכנתא מבנק אמריקאי בתנאים טובים גם כישראלים.
  • OSS – נספק לכם את כל אנשי המקצוע שאתם צריכים בשביל לבצע השקעת נדל"ן מניב בחו"ל, כולל עורכי דין, רואי חשבון, יועצי מס ויועצים כלכליים – והכל In-House אצלנו.
  • טיפול בכל הביורוקרטיה – לא תצטרכו להתאמץ בדרך להשקעה. נטפל עבורכם בכל הבירוקרטיה הכרוכה, כולל בין היתר גם פתיחת חשבון בנק והנפקת ITIN – מספר ביטוח לאומי לזרים.
  • לעולם לא נחים על זרי הדפנה – גם לאחר שתבצעו את ההשקעה נמשיך לייעץ לכם ולהציע לכם באופן אקטיבי ויזום מצידנו אפשרויות והצעות למינוף והשבחת ההשקעה שלכם, הגדלת פורטפוליו הנכסים, הגדלת הצמיחה וביצוע השקעות משתלמות נוספות.

אלו 3 הצעדים להשקעה בנדל"ן מניב בחו"ל. אם אתם עדיין מתלבטים בין השקעה בנדל"ן או בשוק ההון ו/או מחפשים אחר השקעת נדל"ן מניב בחו"ל, שתעמוד בציפיות שלכם ותניב לכם מקור הכנסה יציב נוסף – נשמח להעמיד לרשותכם את כל הניסיון, הידע, הקשרים והתשתית שבנינו ב-12 השנים האחרונות. 

איפה להשקיע 300 אלף שקל? כנסו למאמר

תוכן עניינים

מוזמנים לשתף:
תמונה של אתי אילוז
אתי אילוז

מומחית בליווי וניהול השקעות נדל"ן בארה"ב.
סמנכ"ל תפעול בחברת Safe Future ומשקיעה בנדל"ן בארה"ב באופן אישי.

תוכן עניינים

הפרויקטים שלנו:

נשמח לתת לכם מידע נוסף אודותינו על כוס קפה:

דילוג לתוכן