בתים למכירה בפלורידה

בתים למכירה בפלורידה – המקום החם ביותר

מחירי הדיור הגבוהים והמיסוי על דירה שנייה מבריחים את משקיעי הנדל"ן המקומיים מהשוק הישראלי. הם מחפשים אלטרנטיבות מעבר לים, ורבים מהם גילו את פוטנציאל ההשקעה העצום באמריקה. אחד השווקים הרותחים בשוק הנדל"ן האמריקאי הוא שוק הבתים למכירה בפלורידה.

ישנם שתי סיבות עיקריות לכך ששוק הבתים למכירה בפלורידה, כל כך רותח: אקלים נח ומיסוי נמוך.

עיר חוף מרהיבה ואינסוף אטרקציות

בפלורידה יש חופים ארוכים שמושכים אליהם תיירים רבים. בדומה לאוסטרליה, העונות בפלורידה הן הפוכות: בחורף חמים ויבש, ודווקא בקיץ יורד שם גשם. ולכן, תיירים רבים מחפשים להשתזף על החוף תחת שמש החורף החמימה של פלורידה. פלורידה מושכת אליה רבבות תיירי חורף- הן מתוך ארצות הברית והן מרחבי העולם.

בפלורידה אתרים תיירותיים רבים כגון דיסני וורלד, פארק שעשועים הארי פוטר, אולפני יוניברסל ומוזיאון החלל של נאס"א. אתרים אלה מושכים אליהם תיירים רבים, 365 ימים בשנה, כאשר מקומות כמ דיסני וורלד עמוסים במבקרים גם כשמזג האוויר חם, לח או גשום. אתרים תיירותיים מספקים לא רק זרם של תיירות אל העיר אלא גם מקומות עבודה רבים התורמים לחיזוק כלכלת המדינה.

כלכלה חזקה = שוק תוסס של בתים למכירה בפלורידה

הכלכלה של פלורידה היא חזקה והיקפה כטריליון דולר(!) זו המדינה בעלת הכלכלה הרביעית בגודלה בארה"ב. ניתן להסביר את הכלכלה החזקה של פלורידה על ידי הסתכלות על היקף התעשיות המפותחות בעיר, ובהן תעשיית האוויר והחלל, תעשיית התיירות, תעשיית הבנקאות ותעשיית השקעות נדל"ן בארצות הברית.

פלורידה היא מקום מועדף על גמלאים ממעמד הביניים, שבאים אליה מרחבי ארה"ב כדי להנות מתנאי האקלים הנוחים והמיסוי הנמוך. בגלל זה, פלורידה היא המדינה בעלת השיעור הגבוה של מבוגרים מעל גיל 65 בארה"ב. 

מיסים נוחים, הגירה חיובית

אנשים מעדיפים בתים למכירה בפלורידה או בתים למכירה באלבמה כיוון שאין בה מס הכנסה אישי כלל והמע"מ נמוך ועומד על כ-7% בלבד. דבר זה מאפשר למשקיעים לשמור אחוזים גבוהים מהרווח שלהם לעצמם. 

למיסים הנמוכים יש השפעה נוספת – בעלי הון עוברים לפלורידה בהמוניהם כדי לברוח מהמיסים הגבוהים במדינות כדוגמת ניו יורק. המפורסם מבין המיליארדרים שהעתיקו את מקום מגוריהם הרשמי לפלורידה הוא לא אחר מאשר נשיא ארה"ב דונאלד טראמפ, אך יש מיליארדרים רבים נוספים שהצטרפו אל הטרנד. המעבר של בעלי הון אל המדינה תורם גם הוא לעלייה במחירי הדיור. בנוסף, אנו בSafe future נותנים פתרונות מימון להשקעה בארצות הברית, וכמו כן שירות ליווי ללקיחת משכנתא בארצות הברית.

תוכן עניינים

רוצה לקבל פרטים נוספים?

בתים למכירה בערים נוספות

נשמח לתת לכם מידע נוסף אודותינו על כוס קפה:
דילוג לתוכן