ביקוש והיצע

דברו איתנו
להצעות השקעה חדשות
הצטרפו לאלפי לקוחות שכבר השקיעו איתנו,
וגלו עולם חדש של הזדמנויות השקעה

ביקש והיצע – כל מה שחשוב לדעת

ביקוש והיצע הם הכוחות שמניעים את השוק, הם נקבעים על – ידי הצרכנים ועל ידי גורמים חיצוניים ופנימיים שונים שבסוף יכתיבו את המחיר הנקוב לכל מוצר.

  1. ביקוש – כמות של מוצר או שירות שאנשים מוכנים לקנות במחיר מסוים.
  2. יחסי ביקוש – הקשר בין המחיר והכמות שנדרשו.
  3. היצע – כמות המוצר או השירות שהשוק יכול להציע. הכמות מתייחסת למוצרים שהמוכרים מוכנים למכור בעת קבלת מחיר מסוים.
  4. יחסי היצע – המתאם בין המחיר לבין כמות הסחורה או השירות שסופקו לשוק.

למה חשוב שנדע מה זה?

חוקי היסוד לגבי ביקוש והיצע מסבירים שכאשר המחיר גבוה יהיה פחות ביקוש, מנגד ליצרנים עולה הכדאיות והם ירצו לייצר יותר מהמוצר, למכור יותר ולגרוף יותר רווחים.
ההיצע נקבע לפי ביקוש מסוים ומתוך יחסי הגומלין שלהם מתקבל מחיר השוק למוצר.
עיוותים שונים בשוק גורמים לביקושי יתר וכתוצאה מכך לעלייה בהיצע בשוק – האינטרס של היצרנים. עיוותים אלה יגרמו לעליות מחירים ולמצבים לא כדאיים לקניה של מוצר מסוים או לביצוע של השקעה מסוימת.

איך ביקוש והיצע ישפיעו על הנכס שלי?

זיהוי המגמות שמשפיעות על ביקוש והיצע והבנה לגבי צפי עתידי של המגמות שיגדילו או יורידו את הביקוש יחד עם בחינה של ההיצע הקיים והצפוי בשוק מסייעות לנו להבחין באם יהיו עליות\ירידות ברמות המחירים ולקבל החלטות כלכליות מושכלות.

תוכן עניינים

מוזמנים לשתף:
תמונה של אתי אילוז
אתי אילוז

מומחית בליווי וניהול השקעות נדל"ן בארה"ב.
סמנכ"ל תפעול בחברת Safe Future ומשקיעה בנדל"ן בארה"ב באופן אישי.

תוכן עניינים

הפרויקטים שלנו:

נשמח לתת לכם מידע נוסף אודותינו על כוס קפה:

דילוג לתוכן