נדלן מניב בארה"ב – ההשקעה מחכה לך

קבלו הצעות להשקעה בזמן אמת

נדלן מניב בארה"ב  – ההשקעה האהובה על ישראלים היא השקעה בנדל"ן. בשנים האחרונות יותר יותר ישראלים מתעניינים בתחום השקעות נדל"ן בארצות הברית. נדלן בארצות הברית  נחשבות כיום להשקעות מניבות, כאשר בוחרים לעשות זאת נכון. אספנו עבורכם טיפים ומידע לגבי המשמעויות של רכישת נדלן ברחבי ארצות הברית. 

נדלן מניב בארה"ב – איך עושים את זה נכון ?

לפני שאתם ממהרים לרכוש נכס באמריקה הגדולה.  הנה מספר נקודות לשים עליהן את הדעת: 

  • מיסי רכישה – מיסי הרכישה משתנים בארצות הברית בין המדינות השונות. בחיפוש אחר נדלן מניב בארה"ב חשוב מאוד לבדוק לעומק את עלויות מס הרכוש. במדינות כמו אלבמה מס הרכוש עומד על כ- 0.33% בלבד. לשם השוואה, מס הרכוש הממוצע בארה"ב הוא גבוה מ-1%. כלומר – מס הרכוש ברחבי ארצות הברית גבוה פי שלוש ממס הרכוש באלבמה!
  • הגירה פנימית וביקוש – ביקוש הוא תמיד עניין משמעותי בתחום הנדל"ן. חשוב לבדוק את עניין ההגירה הפנימית של אמריקאים. לדוגמא מדינת אטלנטה ספגה מכה חזקה כתוצאה מהמשבר הכלכלי בשנת 2008. כיום היא נחשבת לאחת המדינות הפופלריות בקרב אמריקאים צעירים. הביקוש לנדלן עולה וחוקי המדינה מאפשרים רכישה של בתים פרטיים, צמודי קרקע ומרווחים במחירים הנעים בין 100,000$- 200,000$ דולר בלבד. מדינת פלורידה היא דוגמא נוספת למדינה מבוקשת. פלורידה היא מקום מועדף על גמלאים ממעמד הביניים, שבאים אליה מרחבי ארה"ב כדי להנות מתנאי האקלים הנוחים והמיסוי הנמוך. בגלל זה, פלורידה היא המדינה בעלת השיעור הגבוה של מבוגרים מעל גיל 65 בארה"ב ואחת המדינות המבוקשות בארצות הברית. 
  • חוקי המדינה בה רכשתם את הנכס – ארצות הברית היא מדינה ענקית המחולקת ל 51 מדינות. בעת חיפוש אחר  נדלן מניב בארה"ב חשוב ללמוד על המדינה שבה תרצו לרכוש נכס. חשוב לחקור ולהעמיק על מדדים כלכליים רבים כגון מיסוי, תעשייה ומסחר ותיירות. אצלנו ב-Safe Future אנו ממליצים להשקיע בדירות למכירה בארצות הברית אלבמה, ובנוסף בדירות למכירה בארצות הברית אטלנטה.

נדלן מניב בארה"ב – קצת עלינו 

היי, אנחנו חברת safe future ליווינו מאות ישראלים מאושרים לרכישה משתלמת בארצות הברית. אנו מאתרים נכסים נדלנים ודירות למכירה בארצות הברית ומלווים אתכם במקצועיות רבה לרכישה מוצלחת.

 

שאלות נפוצות:

פני שרוכשים נכס בארה"ב חשוב לנתח את העסקה באופן קפדני ברמת המדינה, העיר, הרחוב והנכס הספציפי. בין היתר יש לבדוק את מיסי הרכוש במדינות השונות, את שיעור ההגירה הפנימית בתוך המדינה, את הביקוש לנדל"ן ואת חוקי המדינה הספציפיים. 

אחד היתרונות הגדולים של השקעה בנדל"ן בארה"ב הוא היעדר מס רכישה. 

תוכן עניינים

מוזמנים לשתף:
אתי אילוז
אתי אילוז

מומחית בליווי וניהול השקעות נדל"ן בארה"ב.
סמנכ"ל תפעול בחברת Safe Future ומשקיעה בנדל"ן בארה"ב באופן אישי.

תוכן עניינים

הפרויקטים שלנו:

נשמח לתת לכם מידע נוסף אודותינו על כוס קפה:

בפעם הראשונה לציבור הישראלי:

רכישת בעלות בריזורט נופש בארה"ב

תשואה של יותר מפי 2 בהשקעה בנכסי מגורים

דילוג לתוכן